2016. május 4., szerda

Baba Kritikák - 6. Cikk - Szörnyen Élethű - Robecca Steam baba

Üdv!
Ez itt egy újabb baba kritikás bejegyzés mégpedig nem másról mint a Ghouls Alive Robeccáról! Elöljáróban annyit hogy sokféle Robecca volt a fejlécen de nem akartam írni mindegyik Robeccáról ezért kiválasztottam a számomra legkedvesebbet! ;)

Hogy miért pont a Szörnyen Élethű Robeccát választottam? Nos már a megjelenése óta nagyon megkedveltem, igazán egyedi darab!
Először is az extráról beszélnék ami ugye a baba lényege. Nekem az összes ilyen baba közül ezért ő tetszett meg legjobban mert szerintem ő lett a legjobban kidolgozva! A többi Ghouls Alive baba elég hiányos kinézetileg viszont Robeccán aligha spóroltak valamit, szerintem ő tényleg hasonlít az alap kiadásához. Az is tetszik benne hogy a belső teste is olyan részletgazdagon lett kidolgozva mármint a kerekek, a szív, a bordái egy szóval minden. Tök jó hogy a szíve világít és eleve hogy kinyitható a teste! A haja is tök dús, és nem utolsó sorban a cipők sem rosszak!
A sminkje visszafogottabb de jó is ez így mert legalább nem vonja el a figyelmet a baba extrájáról. A szája az amit nem értek hogy miért ilyen piros, szinte semmihez se megy de mind1.

Úgyhogy igazából ennyi lett volna ez a baba elemzős cikk, én erre a Robeccára a 10-ből 9 pontot adok! 
Nektek mi a véleményetek róla? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése