2016. április 21., csütörtök

Baba Kritikák - 2. Cikk - Rém Menőségek Cirkusza - Frankie Stein baba

Sziasztok!
Tudom régen volt bejegyzés itt az oldalon, de a lényeg hogy most folytatom a baba kritikák cikksorozatom és ebben vagyis a 2. cikkben ugye a Freak Du Chic Frankie-ről lesz szó ugyanis amikor még ő volt a dizin elfelejtettem cikket írni hozzá viszont a lényeg hogy most pótolom! :D
Szerencsére sikerült élőben is látni már és nekem tetszett bár nem vagyok mindenével megelégedve. A haja tetszik, itt jól néz ki. Viszont! Biztos ti is láttatok már róla bemutatós videót és nekem az annyira nem tetszik rajta hogy amikor levesszük a kalapját, látszik a két kalap tartó kiálló bigyusz (ezt jobban nem tudom elmagyarázni xD) és elég furán néz ki úgy. A másik probléma a ruháján levő minták. Nem értem miért pont ilyen mintás a ruhája, mivel bűvész lehettek volna rajta ijesztő piros szemű nyuszik vagy kalapok aaa lényeg hogy etéren lehettek volna kicsit kreatívabbak is a készítők.
A sminkje viszont nagyon tetszik. De a csizmáját is sikerült legalább olyan uncsira megcsinálniuk mint az outfitjét. Az a kék karikás cucc meg még mindig nem tudom mi akar lenni...

Szerintem egész jó baba összességében, vannak hiányosságok de azért nem mondanám hogy drasztikusan néz ki. Én a 10 pontból 6-ot adok neki! Nektek mi a véleményetek róla? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése