2016. április 21., csütörtök

Baba Kritikák - 3. Cikk - Boo York - Cleo De Nile baba

Hali!
Igen! xD Igazából megint baba kritikás cikkel jöttem mivel már nagyon le szeretném cserélni a mostani designt! Ebben a cikkben a Boo Yorkos Cleo De Nile babáról lesz szó mint ahogy az a címből is kiderült.
Először is kezdjük ott, hogy a Boo Yorkos Cleo nekem mindig is tetszett, már a megjelenése óta vágyom rá de mivel mindenhol olyan piszok drágán adják így Deuce-al együtt ennek a kettőscsomagnak a beszerzése szerintem csak álom marad. Ami nagyon tetszik benne az a cipője! Tök jól néz ki, olyan egyiptomias hangulata van a fáraó miatt, szépen kidolgozták!
A ruhája is nagyon tetszik, Cleonak nagyon jól áll a kék szín és plusz pont jár a kezein levő fáslik miatt, ez az egyik legjobb része a ruhájának!
Ami még bejön nekem ezen a babán nos ez a kék/fekete/arany színű párosítás már ami a haját illeti! Szerintem ennek a Cleonak van a legszebb színű haja. A sminkjével is teljes mértékben meg vagyok elégedve, hozza a szokásos Cleos hatást. Amit még meg kell említenem nos az a fejdísze ami egyszerűen gyönyörű! De tényleg baromi klasszul néz ki, ez is olyan egyiptomiassá teszi a babát.

Nos összegzésképpen szerintem egy egész szuper kinézetű babáról van szó ha a Boo Yorkos Cleoról beszélünk. Akinek van lehetősége, az szerezze be feltétlen! A 10-ből mind a 10 pontot megadom neki mert szerintem tényleg nagyon szép! Nektek mi a véleményetek róla? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése