2016. április 4., hétfő

Rebootolt babák promo képei + Reakció

Sziasztok!
Előkerültek az új, rebootolt MH babák promo képei! Gondoltam ezekről most egy kicsit hosszabb cikket írok, minden babáról mondok valamit amolyan kis első reakcióként! 

Moanica & Draculaura páros
Engem igazából meglepett a kép! Moanica itt már nem úgy néz ki mint ahogy azt eddig is valaha láthattuk! Láthatóan neki nem rebootolt a kinézete azt viszont nem tudom hogy a teste milyen hogy a régi MH babákét kapta-e meg vagy nem de ettől független nekem egészen tetszik, a haja is dúsabb ezen a képen, remélem a kész kiadásban is így fog kinézni! Egyébként ahogy elnézem Draculaura sem olyan szörnyű bááár a ruhája rendkívül egyszerű...

Denevérszárnyas Draculaura
Gondolom így majd Draculaura akkor fog kinézni a sorozatban amikor már végleg kifejlődik az a tulajdonsága hogy át tud változni denevérré. Nekem igazából nincs bajom vele de engem nagyon emlékeztet az ilyen tündérkés Barbie babákra. Lehetett volna ijesztőbb szárnya is...

Alapok
Frankien látszólag változás ment végbe! Úgy látszik itt már nem a bőrébe vannak vésve a varratok hanem úgy van ráfestve ahogy régen és valljuk be így azért jobb még csak ránézni is! Clawdeen szerintem rendben van, Draculaura feje még mindig érdekes de itt a ruhája legalább még jó is, Cleo meg egész jó szerintem! Itt ezen a képen nincs olyan hogy is mondjam milyen feje mint eddig. Lehet hogy rajta is változtattak ezt azt?

Welcome To Monster High Draculaura Party Kiadás
Őszintén szólva, Moanica után szerintem ez az eddigi legjobb, legelviselhetőbb rebootolt baba az összes többi közül! Nekem nem hogy nincs bajom ezzel a babával de egyenesen tetszik! :) Igaz, kicsit Lizzie Hearts-os ezzel a nagy szívvel a szemén de olyan régi Draculaurás hangulata van ennek a kiadásnak! Itt legalább nem spóroltak a kinézetén!

Welcome To Monster High Clawdeen & Cleo
Clawdeen még egész jó, míg Cleo elég ijesztő! Clawdeennál még azt nem értem hogy miért a szájához kell tenni azt az álarcot, nekem ez nem tetszik benne annyira, Cleo ezekkel a fáslikkal meg komolyan még mindig olyan mintha égési sérülései lennének!

Alap Ari Haungtington baba
Erről a képről már csak Ariról lesz szó, ugyanis a többi alapról már kifejtettem a véleményem. Nekem semmi bajom Arival de egy valami nem stimmel! Szerintem a piros és a lila nem illik össze, én nem adtam volna rá piros kiegészítőket! A baba egyébként még elmegy bár konkrétan olyan mintha egy Barbie meséből lépett volna ki... :/ De ez itt a Monster High és nem azt várnánk el hogy Barbie kinézetű szereplőkkel rakják tele!!!!

- Hát igazából ennyi lett volna, ez lenne a véleményem az eddig megjelent reboot babákkal kapcsolatban, volt amin meglepődtem, kellemeset is csalódtam pl. Moanicában, meg a Party szettes Draculaurában de a többi baba még mindig elég gyászos...

Nektek mi a véleményetek róluk? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése