2016. április 26., kedd

Baba Kritikák - 5. Cikk - Csererémdiák Program - Draculaura baba

Hali! :)
Mint a címből is kiderül ebben a bejegyzésben egy kritikát írok mégpedig a Monster Exchange Draculaura babáról mivel hát végül is ő került a dizire! ;)

Alapból én a baba minden kis részletét szeretem, egyszer nagyon jó lenne beszerezni... 
A cipője elég érdekes kialakítású de szerintem ez teszi még egyedibbé! Szerintem azért lehetett volna valamilyen egyszerű harisnyája is, így azért kicsit pucér a lába. xD A ruhájába egyenesen beleszerettem, mind a kivitelezés mind a színek pompásan festenek a babán pedig valahogy sosem vonzottak a kimonók! Az öve is aranyos és a táskája pedig nagyon cuki!! Én azért aggattam volna még rá egy-két karkötőt de hát mindegy is. xD
Különösen a szemöldökei tetszenek még ugyanis én nem észleltem eddig pink szemöldököket Draculaura babákon pedig jól áll neki még akkor is amikor a sorozatban amúgy fekete. xD A haja érdekes a fejdísze pedig megint csak aaaaaawwwwsooooome! xD

Igazából én nem tudnék róla sok rosszat mondani csak azért én még vártam volna pár kiegészítőt ezért a 10 pontból 8-at adok neki! Nektek hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése